lördag 6 augusti 2016

Weekend festival Sweden - DAY 1 PART 1

Halååå! Jag och Emmi chillar för tillfället i lägenheten och ska småningom börja ladda upp inför kvällens festival. Herregud vilket pådrag det var igår! Vi kom oss iväg relativt sent (två tidsoptimister tillsammans HEJ), men hann under kvällen se Tungevaag & Raaban, DVBBS, lite av Fatboy Slim, RedFoo och Dimitri Vegas & Like Mike. När folk sen började trängas på väg ut för att få tag på taxin och fortsätta festen in i stan fick vi konstatera att det är dags att ta våra kroppar under armen och gå hem. Vad jag även har lärt mig av första dan är:

1. HA ALDRIG SANDALER PÅ FESTIVAL. En moshpit landade på min tå och min stortånagel mår inte bra. Idag blir det sneakers (som alla andra också har, tydligen).

2. RedFoos Zebra bor tydligen hemma hos mig nu.

Fotograferade så sjukt mycket under kvällen, och fick äntligen på allvar testa powerzoomen. Har så grymt mycket bilder att det lär bli fyra massiva weekendinlägg, men he får ni leva mee! 

Först ut - Tungevaag & Raaban & DVBBS:



















PART 2 av första dan kommer imorgon. Nu är det dags för lite käk och sen börjar vi tagga till igen! OOOOHYEEAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!