söndag 7 augusti 2016

After the weekend comes Monday



Weekend är över för denna gång och jag kunde inte vara nöjdare över upplevelsen. Hade egentligen tänkt att jag borde ta det lugnt sista helgen innan jobbet börjar, men jag är så glad att det ändå blev som det blev. Weekend var ett sjukt roligt sätt att "avsluta" sommaren på och jag kan definitivt tänka mig att göra om det nästa år igen. Tiësto satte punkt för festivalen på ett värdigt sätt med sjukt bra musik och lightshow! Imorse när jag och Emmi satt och åt frukost fick jag erkänna att jag faktiskt lätt skulle kunna köra en dag till. Kommer att komma upp några inlägg till med bilder från festivalen, men ska försöka varva med vanliga inlägg så att det inte börjar stå er upp i halsen :D

Idag kommer jag att ta det lugnt, har ca 5 tvättar med kläder och lakan att ta mig igenom så det är väl dagens huvudprogram. Ska även packa (skol)väskan inför morgondagens första arbetsdag. Tar kvällståget till Mariefred och slaggar hos Sofia, så får vi gå tillsammans till jobbet imorgon :D Pirrigt, ja. Men jag är så sjukt beredd. 

Håll ögonen öppna, det kommer antagligen komma fler inlägg här mot kvällen! Dags att inta tvättstugan så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!