tisdag 13 oktober 2015

Alla bara bloggar bloggala

...och jag sitter här liksom

...Nämen ja. Känner lite som att jag är lite väl ny ännu bland alla andra bloggar för att nomineras (*pretending to be bold*), men för all del, det vore ju jävligt kul! Det finns en hel drös med olika kategorier, och du kan nominera din favoritblogg HÄÄR. Det vore väldigt kul att gå på Galan, kanske man kan få en bunt med Åbo-bloggare att samåka? Vad sägs?

För min del så skulle jag önska se lite fler av de mindre bloggarna stiga till ytan bland nomineringarna. Det är liksom ganska självklart att de verkligt stora finlandssvenska bloggarna kommer att nomineras (och antagligen flera också vinna), men det vore faktiskt kul att se en blandning av både större och mindre bloggar på prispallen. 

Några av de bloggar som jag gärna vill se stå bland nomineringarna är:











Detta är alltså, som ni antagligen har gissat, ett lite ihopplock av några av mina favoritbloggar - vissa större, vissa mindre. Har ingen inbördes ordning på dem, säger inte ens att dessa är de som jag väljer att nominera, men de är alla urduktiga bloggare med egen touch. Så ifall ni inte vet vem ni ska nominera har dessa rackare riktigt jäkla bra förutsättningar att stiga bland nomineringarna!

10 kommentarer:

  1. Tack gulli för att du vill se mig nominerad, puss :) å kom gärna på galan så har vi en rolig kväll!

    SvaraRadera
  2. jamen du e ju så ramadukti! Ja funderar på e ;)

    SvaraRadera
  3. Tack, vad roligt att du listade min blogg! :)

    SvaraRadera
  4. Men Cindy! Tack! Ja som nominera dig just! :D

    SvaraRadera
  5. Jeeee tusen tack för länken, blev dunderglad när jag såg det<3 :)

    SvaraRadera
  6. Men shit va glad jag blev av dehär!! TACK! :))))

    SvaraRadera
  7. Oj nämen vad glad jag blir! :) tack!

    SvaraRadera

Här finns rum för ett moi. Pling!