fredag 5 augusti 2016

Playsuits, forever in my heart




Ifall det finns modeplagg som jag fullständigt head over heels har fallit för i sommar så är det playsuits. De har seriöst varit mina mest använda plagg i garderoben under sommarmånaderna, även om jag fram tills igår bara har ägd två stycken. Det är som den perfekta korta klänningen - förutom att man inte behöver vara rädd för att visa hela härligheten för resten av världen. Den sitter bra (iallafall på min kroppsform), och det finns så otroligt många olika versioner av samma plagg. Man kan slappa i den hemma och man kan ha på sig den på festen, eller som nu i mitt fall - på festival.

Kunde inte hålla händerna från den här igår när jag strövade kring i H&M, och den fick bli sommarens sista playsuit. Älskar mönstret och färgen och att de extra ärmhålen som kommer nedanför axlarna. Ska dra på mig min nya favorit och dra iväg och ravea lite på weekendfestival. TAGGAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!