onsdag 15 juni 2016

Tolfte juni 2016 del 2






Efter att vi fotograferat oss i omgångar vid björken började gästerna småningom dyka upp. Det var både yngre och äldre släktingar, grannar och även en handfull med vänner <3 Aron (på första bilden med min bildsköna syster) är vår yngsta kusin och ett riktigt charmtroll! Jag var speciellt glad över att träffa Anitha (på sista bilden), då jag inte har sett henne sen 2009 (!!).




 

Jag hade en så otroligt fin dag! Det var så roligt att även en del av mina vänner dök upp, bl.a. Emilia, vars mage jag fick gosa massor med <3 Jessica hade också haft examensfest på dan och firat sin hälsovårdarexamen med släkten, och på kvällen dök hon upp med familj och pojkvän för att festa på lite rester med oss. 

Tack till alla som kom och gjorde min dag! Tack även för alla fina gåvor och blommor, allt kommer att komma till bra användning och blommorna pryder vårt hus, överallt. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!