tisdag 29 mars 2016

Påsken kom och gick


HELLO! Dähär brude e tibaks i stan, med lock för öronen och frid i hjärtat. Hade så frid i hjärtat (läs: trött huvud) när jag kom till Åbo imorse med tåg, att jag steg av vid Kuppis istället vid Åbo tågstation. Kände väl mig lagom förvirrad, men bra gick det att gå därifrån till skolan/jobbet också. Har haft fyra väldigt sköna dagar i London med min babe <3

Har ändå fått landa ganska hårt i vardagen, och inse att på arbetsbordet väntar högar med prov som ska rättas och i min dator flera skolarbeten som inte ens är närapå halvfärdiga. Hade tänkt åka till Stockholm om två veckor, men det kan jag bara glömma. Hamnar att ta en slutspurtsmånad här i Åbo nu, då jag enbart fokuserar på skola och jobb. Annars blir det lite panik med min examen.

Ni ska få se och höra om London lite senare, inlägget kommer antagligen upp i två delar. Ska jobba lite först bara. Ikväll blir det att ta det lugnt, catcha up med serier och delta virtuellt på styrelsemöte. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!