torsdag 24 mars 2016

London, baby!


Hinner just och just innanför Åbos gränser innan det är dags att packa om och åka igen. Jag ska på en romantisk (seir vi) weekendtrip till London över påsk med mah lav. Jag ska prata söndrig brittiska (för att jag kan), dricka té och äta på Subway. Det är typ Ts enda krav, det är tydligen fattigt med Subway i Stockholm? HAH. Min babe har också fått flera arbetserbjudanden till sommaren, så nu kan vi båda verkligen åka iväg utan att ta med oss nån stress. Ska bli så arrrmadis skönt.
 
Har kurerat mig med litervis av häxbrygd och förkylningen har nästan släppt. Är lite slemmig och så där ännu, men det får nog T bara ta.
 
Men nu behöver jag er hjälp! Vad är era ALLRA bästa Londontips? Helst sånt som inte framkommer direkt som världens turisttraps. Musikal kan vi inte gå på (biljetterna var helt slutsålda), men London Dungeons har vi bokat tills söndag.

Var ska vi hänga, och ännu viktigare, var ska vi äta? Tipsa!
 
Innan jag åkte från Jakobstad igår körde vi familjelunch på bästa Mr Banks. Så sjukt goda pizzor varje gång! Är så glad över min familj, det är lika jobbigt varje gång jag lämnar stan. <3

1 kommentar:

Här finns rum för ett moi. Pling!