måndag 21 mars 2016

Helgen som gick

Hej på er! Radiosilence once again, det har varit mycket ihelg med Pampas, vänner och familj. 

Var på IF Strömsö:s Prepampas-sitz på torsdag med min bästis, det var typ roligast av allt. Så sjukt rolig sitz! På fredag var man lite hängig, men började på igen från morgon för att orka vara med i Olympiaden tillsammans med FSLF. I brist på taktik så gick det rätt skit :') Sen åt vi mat på Amarillo, sov två timmar och gick på mellanfest. Hade liksom mentalt förberett mig på att köra all in de sista Pampasdagarna, men på kvällssidan på fredan började hela min kropp (läs: mage) strejka mot all sprit, så jag sålde min kvällsfestbiljett och gosade med Jessica istället. Bästa beslutet nånsin.

Här ska ni få en liten bildkavalkad med snaps:







På lördag åt jag brunch med Anna på Sweet Vaasa, gick på 3-årskalaskaffe och körde sen hem till Jeppis. Har mest myst omkring här hemma sen dess, med några avstickare till villan, mommos och på kaffe med vänner.

Har haft för lite kläder på mig under Pampas, och straffas nu med halsont from hell. Ska ändå ikväll och hälsa på mina bästisar till Vörå, men imorgon blir det att återvända till Åbo. Ska till London på weekendresa med min babe, och ska försöka kurera skiten ut mig innan det! Kan. inte. vara. sjuk. nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!