onsdag 3 februari 2016

Tankar från ett tåg 2.0



Godmorgon från ett alltför tidigt Intercity-tåg. Trodde igår att tåget skulle gå där runt åtta, men sen visade sig att det var redan vid sju -.- Är så sjukt trött, är alltför mycket av en nattmänniska och alltför lite av en morgonmänniska, vilket innebär att nattens sömnsaldo ligger på strax under sex timmar. Party. T.o.m. Dagens bild är suddig av trötthet. Dagens tågfrukost är ganska samma som sist, ifall ni inte reagerade på det (ty det är ju en viktig sak...). Tycker egentligen inte om att äta (ljust) bröd från morgonen då det inte mättar, men kan ju inte släpa med mig en kall gröttallrik heller.

Dagen kommer att till största del bestå av föreningsprat. Ska bli väldigt intressant att lära sig lite mera! Sen att jag ser framemot en hotellnatt och hotellfrukost behöver man kanske inte sticka under stol med. Ska nog försöka sova lite nu fast det är okristligt ljust i tågvagnen för den här tiden på dygnet. 

Hejtå

P.S. Jag tappade bakstycket till ett av mina favoritörhängen på väg hit. Damn.
P.S.2. Tanten bakom mig är inte lika förkyld som den som satt där sist, så man kan kanske undvika att få snor i bakhuvudet denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!