onsdag 30 december 2015

Julklappsfavoriter

Jag tänker inte lista en hel massa saker och beskriva in i minsta detalj vad jag fick i julklapp, det är inte nödvändigt. Däremot vill jag lyfta fram några julklappar som jag blev sådär lite extra glad över! (Fick ju sen annat fint också men jaja jidajada).


Ååh som jag suktade efter denna bok före julen! Hade flera bokönskemål men denna låg nog i toppen. Har börjat läsa den och vet inte än om jag ska vara imponerad eller irriterad, men älskar att den handlar om en familj i Vasa. Så konstigt att läsa om något som utspelar sig på ens "egna" gator.


Mitt fina, fina nya armband. Vill som sagt, i mån av möjlighet, satsa på smycken av kvalité, och då jag öppnade detta paket blev jag så glad. Det bästa med systrar är att de känner en så bra och väljer såna saker som man själv lika bra kunde ha valt <3


Alltså, mina Nike Airmax började sjunga på sista versen redan i höstas, och behovet av ett par nya skor var stort. Mina nya Sketchers light weight med memoryfoam <3<3<3 Det är som att gå på kuddar, konstant. Mina fötter är lite ovana än, men skorna är nice. OBSOBSOBS!! Lägg även märke till mina fina rensockor som jag bara måsta ha på mig när jag knäppte bilden :))))


Den sista julklappen jag visar upp är faktiskt en som jag själv gav bort till Prinsen. Korsstygnsarbetet är nog det största och mest invecklade som jag hittills har gjort. Egentligen skulle han få det i dopgåva (HHHEEEH), men två år senare fick jag äntligen sätta de sista stygnen. Har alltså inte sytt i ett sträck under två års tid, utan har nog haft låååånga pauser mellan sysessionerna. Tavlan är 30x25 cm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!