torsdag 31 december 2015

Ett sista vardagsinlägg


Det börjar bli dags att säga farväl till ännu ett år. 2015 har för mig inneburit mest en hel del roliga saker och det kommer att bli spännande att se ifall 2016 kan toppa detta. Sen ifall jag är beredd för allt som 2016 bär med sig, det vet jag inte, men vi måste ta det i den takt som det kommer.


Igår hade jag finbesök av dessa två grisar på dan. Hjälpte inte direkt mitt eget behov av att vilja inskaffa något liknande lurvigt som man kunde gosa med och sköta om. Gullibullar! Som tack fick vi sen dessutom världens godaste smörgåstårta med jordgubbstårta till efterrätt, vilket ej var fy skam.

På kvällssidan sprang vi igenom stan för en desperat mellandagsrea, vilket inte blev till något alls. Det gjorde kanske inte så mycket, i och med att kontot skriker av smärta och att jag mellandagsreashoppade dan före julafton. På kvällen hade jag och mah sista's filmkväll och kollade ännu en halvmedioker skräckfilm, Visions.


Nu ska jag avsluta 2015 på bästa sätt och åka iväg till gymmet för att köra en sjuhelvetes benträning. Sen kommer jag hem via och städar upp mig lite innan jag åker iväg mot Vasa. Det nya året firas in i bästa vänners sällskap! Saknar my man, annars vore det next to perfect. Till och med naglarna blev fixade igårnatt, tack vare min kickass minisyster. Om ni orkar kan ni kolla in lite senare, så får ni ta del av mina nyårslöften :)

Gott nytt år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!