lördag 5 december 2015

Glöggrundan 2015

Goddag! Har överlevt både glöggrundan och dagen-efter-glöggrundan och känner mig fit for fight. På tisdag är det Jodelsitz, så fram till det är det broccolidiet som gäller (lugn ner er, det innebär bara att jag nu ska se efter med va ja trycker i mig). Var som en vattenfylld ballong igår kväll efter en hel dag av skitmat, så nu tar vi nya tag! 

Glöggrundan då. Anna sov vid mitt dagarna runt eventet och bättre sällskap kan man knappast ha. Det var mitt första år på glöggrundan och det var så sjukt kul! Kan ju sammanfatta lite:


Sen ska ni självklart få lite suddsliskiga snapchatbilder också! Håll till godo:

I buss in till stan // Jag tror själv att jag är gulis

Biljetthämt vid domkyrkotorget!

Mat på Hese // Shottar på Marilyn

Vi var kova köare och smygdrack kanske lite också...

Träffade andra fina bloggare undan rundisch, bl.a. fina Sofia! Börjar bli suddigt här.
// FSLF-styssesyskon 2016!

Mera FSLF-stysse! <3

Telefonen dog förstås när vi köade så alla bilder från Börs och keikkan existerar ej. 
Tack och förlåt till alla snyggingar för ett magiskt dygn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!