onsdag 21 oktober 2015

Womancrush wednesday

Dessa senaste dagar har det dykt upp massor med svinsnygga brudar, bloggerskor och instagrammare i min feed som får mig att omprioritera hela mitt liv och bara copypasta hela deras snygga existans. Här är de kvinnor som för tillfället får mig att avundas, inspireras och ...ja, titta två gånger.



bysofia - Klickade in mig på hennes blogg egentligen helt i misstag. Tjejen bloggar från Sydney där hon även arbetar, och är bara så attans sjukt snygg. Sen har hon en trevlig blogg också med snygga bilder, check it out!



Michaela Forni - Har följt Michaela typ... alltid. Nej, men väldigt länge. Alltså bara se på pinglan! Karismatisk, klyftig tjej som skriver otroligt vackra texter/har vackra kläder/vackert hem/vackra vänner, men ändå skriver så otroligt mänskligt om hjärtasmärta och livet. Sen är hon så håll käften-snygg att det gör ont.



Gabriella Joss - Gabriella är en 20-årig tjej som driver en av Sveriges större bloggar och instagramkonton (@gabriellajoss) med 126k följare. Hon är för tillfället inne på de sista dagarna av sin graviditet, och de bilder som vi följare har fått ta del av under deras resa är vackra, genomtänkta och fulla med kärlek. Hennes bilder får en att hoppas på att graviditet innebär mysiga morgonstunder, magkramar och goda fruktfat. Åtminstone till en del. (Jaja, jag vet att det inte ens är nära verkligheten för de flesta, men vi kommer inte ifrån att hon har sjukt fina bilder! och mage. och hon).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!