onsdag 21 oktober 2015

Ett gym i min smak

Glömde helt berätta för er vilket gym jag till sist valde! Av alla de som jag testade så blev det till sluuut..... *drumroll*



...GoGo Express Skanssi! Å ni ba men cindy du sko ju ha dragna pass å lesmills å hela faderullan. LUGN NER ER NU så ska jag förklara. 

Priserna på de andra gymmen var i samma prisklass som WSC i Vasa, men WSC är nog sjukt mycket bättre i skick... Man får liksom vad man betalar för där. Sen var det en massa annat som de andra gymmen föll på. Enda negativa med GoGo är att det är ganska mycket folk, men ifall man prickar in träningen på förmiddagen så får man nog ganska långt vara ifred. Idag var jag och träna mellan kl. 15-16 och träningen funkade ändå bra fast det var lite mera folk. Sen så har jag det senaste halvåret tränat mest gym och mer sällan gått på pass, vilket jag kan göra nu på M&M via ÅA-motionen om jag vill. Slutet gott, allting gott.

Nära, billig, fräsch, stort, mycket maskiner men ändå inte trångt, sveitto karar å kvinnor. Helt rätt.

Men vad är nu ett blogginlägg utan klagomål! Mitt högra knä jävlas vid knäböj. Eftersom buren var upptagen så körde jag idag sumosquat med kettlebells som vikt istället. Jag vet inte om jag inte får uttryckt knäna ordentligt eller vad som är problemet, men knät är nu ömt som fasen. Det kan också bero på att jag vid knäböj med stång håller fötterna max axelbrett och går ända ner, medan jag vid sumosquat har en bredare fothållning... Måste kolla upp tekniken bättre tills nästa gång >:(

Istället en gladare bild från i måndags, då shoulder/chestpumpen var extremt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!