måndag 19 oktober 2015

...Till kundvagnen

Ni vet den där känslan när man scrollar samma internetshoppar om och om igen, och om och om igen fastnar på de samma plaggen eller grejerna? Här är min top sex "fem-före-kassan"-must haves:


Ska vi säga såhär, av dessa är behöver jag egentligen Nike-skorna och springjackan. Resten är sånt som man kanske kan önska med tomten eller liknande... Jag har två par Freddys från förr, och när man vänjer sig med den låga midjan är de verkligen bäst. Har slitit ut mitt svarta par och de är verkligen helt finito, så även de finns högt upp på listan.

Six deuce-träningsbrallorna har jag kollar på i något år säkert, men ännu inte slått till. Lyftarskorna är ett nytänk (och ett lite mer onödigt köp kanske, speciellt med tanke på vad de faktiskt kostar...) Hittills har jag klarat mig bra med att lyfta i strumplästen. Clara Henrys bok är verkligen en av de böcker som ligger på min to-do-list, men hej, den kan man alltid låna :)

Är verkligen sämst på att köpa grejer online, men tänkte försöka skicka efter jackan och skorna. Orsaken varför jag sällan beställer online är för att det oftast går som på en bild som min syrra skickade åt mig här om dan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!