söndag 2 augusti 2015

Vandringen till Replot

Taneli får ibland lite fixa idéer om att vi ska hitta på ett och annat. Den här gången hade han hittat på att vi skulle fotvadra till Replot: från oss till Replotbron är det 18 km. En väg. Tänkte att det kan vara en kul idé att kolla hur benen klarar av en sån sträcka. Jag har problem med höfter/knän från tidigare då jag är plattfotad, men tänkte det skulle gå bra. Nåja.. Spolade med kallt och varmt vatten om varannat över benen när jag kom hem, tror det är orsaken till att jag alls kan gå idag.


Let's goo! Fin tumme där i hörnet.

Yeah, STASSGRÄNSN

Hej fina Jungsund.

Paustajmm. Beef jerky är ju helt sjukt gott!



Äntligen på bron.

Paustajmmm igen, äntligen vid Berneys!  Började nog kännas i benen.

Vackra Replot.

Spegel? eller?

Nåja, hemma igen. (Skoja, de va jävla långt hem. men typ)

Kan säg att smaka helt bra.




2 kommentarer:

  1. Jag hade tänkt börja med att ta cykel till Replot 😉

    SvaraRadera
  2. Wow! säger jag åt gångandet, det tog säkert hela dan?
    Men jag tänkte att svaret på gåtan, om det var en gåta, kunde vara en nolla.

    SvaraRadera

Här finns rum för ett moi. Pling!