söndag 2 augusti 2015

Mitt i ett kaos


Godmorgon världen mitt i dagen. Blev aningen längre sovmorgon idag, men var verkligen dödsslut efter gårdagens strapatser.

Vi bor för tillfället mitt i ett flyttkaos. Allt tavara ska ut genom dörren, men en del ska säljas, en del till loppis, en del hem, en del kastas... Beslöt mig för att inte behålla onödiga saker som jag vet att inte ändå passar in på den stil som jag vill ha i nästa lägenhet. Vi har mycket svart och rött här. Soffan som syns lite till höger i bilen ska i alla fall säljas. Den svarta hyllan kan jag inte bestämma mig för om jag ska behålla eller inte, den är en träfärgad släktklenod från Tanelis sida som jag målade om när vi flyttade hit...

Nu blir det Prisma, har ju no what so ever mat här hemma.

Detta gjorde vi igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!