måndag 24 augusti 2015

Vad jag håller på med

Har fått några HUHHUUUU VAD ÄR DET MED DIN BLOGG och jag bara SSHH. Nej men som sagt, uppdateringen suger lite ännu några dagar framåt. Det är jäkla mycket just nu genom att gradun ska vara inlämnad imorgon kl 15:00 (!!!!!!) och lägenheten ska helst vara urstädad på onsdag. Såaattää det är mest det som jag har hållt på med.

Har ändå haft en fantastisk helg. Kan summera den åt er i några bilder:


På lördag packade jag och Jessica ihop resten av min skit. Mitt liv rymdes på 1/3 av sovrumsgolvet. Jag var varit duktig på att rensa.

Vi skulle fira min födis lite i förskott och jag lovade ha med mig tårta. 
Beställde en Pavlova från Sweet Vaasa och den var helt BÄST.

Kakkukahvit (och senare mellanfest) med världens bästa människor. <3

Före mellanfest var vi och lyssnade på en pingla till Doo-Bop.


Jennys syster Josefin drog Eva Cassidy-keikka! Så otroligt, himla duktig. 
Sen hjälps det ju inte att hon är jäkla snygg också. och hade världens finaste skor.

Sen finns det inga bilder före dagen efter. Spenderade kvällen på Wild, sjöng karaoke och dansade tills klockan slog halv fyra. Bästa kvällen på länge. Bästa morgonmålet på bild.

Söndagen vigdes åt städningen. Fy sjutton. 
Tack till fina pappa och yngsta syster som kom och flyttade/hjälpte.

Bjöd dem på en svettig kebabrulle vid Pikku Quattro innan de åkte hem.

På kvällen kollade jag en halvtråkig Liam Neeson-film och färglade i min nya fina 
målarbok som jag fick av mina vänner i födelsedagsgåva. They know me too well <3


Vi hörs om ett tag. Måste pressa gradun nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!