lördag 22 augusti 2015

Hej sömn

Från lägenhet nummer nio i ordningen. Yepp, nionde lägenheten sen 2016! Börjar bli bra på att flytta. Jag bor som sagt hos fina Jennie i Vasa fram tills jag far vidare till Åbo. Jee, en tjejkämppis <3

Kan börja med att meddela att hon har seriöst världens! Bekvämaste! Säng! och att jag har sovd som en prinsessa inatt. Gårdagen började med ett besök till Instrumentarium i Jeppis (jag har skaffat linser!) och Fenniakontoret i Vasa för att diskutera försäkringar.. Efter det packade vi ihop lägenheten hela dan. Eller ok, lite sushi hann vi med. Och loppis. Jag som aldrig hittar något fyndade som en liten gris!

Dags att stiga upp. Ska försöka hinna fixa lite gradu före det blir mera packande. Ikväll blir det paartiii!

Puss på er. Det blir lite trögt med inlägg här några dagar framöver, men ni får klaar eer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!