lördag 18 juni 2016

teeny weeny

Undradel Cubus 14,95 // Bikinitopp H&M 14,95

Vet ni, få saker är så sjukt jobbigt som att köpa en ny bikini. Andra har typ 100, jag äger en som just och just håller ihop. Sist som jag köpte en bikini var det en fake-Billabong i ett turiststand i Rhodos 2011. Då kanske ni förstår hur jobbigt jag tycker det är? Inte för att jag inte gillar min kropp i en bikini, utan för att det är förbaskat svårt att hitta en som stöder tillräckligt bra upptill och inte glider in som en tvättlapp i stjärten baktill. 

I onsdags var jag in till H&M med bästis och tittade på när hon provade kläder. Hon slet åt sig några bikiniövradelar och jag gnällde över hur jobbigt det är att ens tänka på en bikinitopp. Sen provade hon övradelen på bilden och den såg så förbajskat skön ut att jag bestämde mig för att också prova en. 

He va som hitta. Banden går i kors på ryggen = inga blodiga skavsår i nacken. Den känns lite som en sportbh på, bara att jäkligt mycket snyggare. Självklart fanns det ingen undradel i rätt storlek kvar (all bigass ladies in town got them before me), men då får man improvisera lite. Undradelen är justerbar i sidorna vilket är huippu. No more söndertvättade fakemärkestygbitar, hello bikini 2016!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!