måndag 11 april 2016

Vår och Baaris badkar


Hej på er! På bloggen har det varit en tyst helg, i mitt liv not so much. Våren börjar verkligen vara här på allvar och det spritter (haha, ett så fint ord) i hela kroppen. Isen har släppt på Aura å och vårjackan börjar vara en självklarhet (även om man får småspringa till bilen tidigt på morgonen, because svinkallt). Jag har ÄNT-LI-GEN tillfrisknat från den sega Pampas-flunssan och tänkte t.o.m. hitta tillbaka till gymmet ikväll efter en lång, seg 3-veckors paus.

Ihelgen har jag haft styssehelg med min finaste planeringsgrupp, och det var så RÅOULIGT. Vi åt gott och planerade inför hösten, spelade glowcurling och -minigolf och pratade om livet i badkar på Baari. Precis som en händelserik kväll med fina människor ska vara. Känns så konstigt att jag inte kommer att vara en del av den här gruppen mera i höst, men är på samma gång redo att ge över stafettpinnen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!