måndag 25 april 2016

Hee snart fäädit nu!

Alltså ursäkta alla mina prestationsinlägg om vad jag har fått gjort osv., men det är i princip det som mitt liv cirkulerar kring ännu en vecka. För cirka två veckor sen gjorde jag en checklist över allt som jag ska ha gjort innan jag officiellt är DONE med mina studier. Jag bad om att få återkomma om två veckor för att berätta hur det hittills har gått, och här är resultaten:



Se där! Meddetsamma som jag har lite deadlinepress så börjar jag leverera. I fredags satt jag med avhandlingen nästan hela dan, och på kvällen sände jag iväg T på träffis med en av hans vänner så att jag fick avrunda den ifred. Och nu är den inne! Slutrakan har faktiskt varit mycket lättare än vad jag förväntade mig. Nu gäller det att komma igenom 10sp-tenten om en vecka och den sista hemtenten dan efter, sen är det färdigt. UUWAUW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!