fredag 4 mars 2016

Workworkworkworkworkwork


Här får ni en riktigt jäkla suddig jobb-selfie, taget med en skit cam. Int ens hela huvudet fick jag med, och då ska jag säga att detta var bästa av typ 7 olika. Så ni får hålla till godo.

Hela den här veckan har jag gått med ett jäkla sug i magen angående arbetet jag sökte. Jag är så trött på att gå omkring spänd hela tiden att jag bara skulle vilja gå och lägga mig nu och sova till onsdag. Så får nån annan hålla koll på min e-mail så länge och berätta hur det gick. UÄÄH.

Men work ain't gonna do itself, så he no ba ti dra upp snoro. Har 40 prov och 20 uppsatser att rätta och ska planera nästa veckas lektioner. Får bara vara glad att jag har något att göra, så behöver man inte tänka så mycket. 

Imorgon  är det dags för Österbottniska Nationens årsfest, och önskar att min pepp inför detta kunde stiga lite (can't do, bikööz spänd). Men det kommer väl! Var på deras revy den Gyllene Hermelinen - hört på byjin igår, och det var ett verkligt duktigt gäng som låg bakom!


Nu ska jag återgå till mina läsförståelser. Hoppas på att småningom kunna komma med ett positivt besked. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!