söndag 6 mars 2016

ÖN:s 90-årsjubileum!




Ifall ni funderar vad två dagars radiosilence beror på, så är det på grund av Österbottniska Nationens 90-årsjubbe! Än en gång var det dags för årsfest, och det var så roligt att få ha både Maria, Anna och Vici med mig. FSLF hade fått inbjudan, och jag representerade föreningen tillsammans med Anna. Banketten var så fint ordnad med dundergod mat och Alfred Backa som underhållning. Det är något speciellt över årsfester när alla är uppiffade till tänderna i frack och långklänning.




Blev sjukt trött där vid tre-tiden och tog taxin hem. Idag var det då dags för nästa fest, sillizen. Jag körde dock alkoholfri kuski istället, för mig räcker det bra med fest en dag i taget. Jag orkar helt enkelt inte :D Pop Dean var inhyrda och spelade allt från femtio-talshits till nutida popmusik. Otroligt duktiga karar!



Tack till ÖN för en fin årsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!