måndag 1 februari 2016

Spännande tider


Hej februari. Jag förväntar mig en massa roligt av dig. Vi kommer att gå på en hel del fester du och jag, och i slutet av månaden får vi kramas med den vi gillar bäst i en vacker stad. Det låter väl inte som en alltför dålig plan?

Jag har varit på ett spännande möte idag. "Kan inte säga mer än så", som storbloggare skulle säga. Får se om det blir något av det hela! Har även suttit på planeringsmöte med mina ämneslärare och smitt planer inför framtiden.

Imorgon är det ännu lugnt, på onsdag bränner jag iväg till Tammerfors och möter upp med Anna för att gå på Finlands svenska lärarförbunds föreningskurs. Hinner komma hem till torsdagkväll, innan jag på fredag åker iväg igen - men då till Vasa och styrelsebytehelg.

Har så mycket roligt nu att se framemot! Ska fara och ta ut mig lite på en skivstång och lite vikter. hejtå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!