fredag 12 februari 2016

Ett snabbt hej i födelsedagsyran

Hej babes. Springer på mellan olika ställen och hjälper till med att ordna inför pappas 50-årskalas imorgon, så bloggen lämnar lite på sidan om. Det är så mycket smågrejer som man inte tänker på innan några dagar före, så plötsligt finns det massor att göra! Vi får nycklarna till stället som vi har hyrt ikväll kl 21, så då ska vi dit och flytta om bord och annat.

Igår åt vi födismiddag på Strandcamping i Larsmo, men annars var det en ganska lugn födelsedag. På kvällen hängde jag med Sofia och planerade det sista av programmet så länge (även hon) bakade kex :)


Bakade massor med subway-kex igår också.

Idag har jag haft förmånen att hänga med Prinsen under förmiddagen. Han utvecklas så mycket mellan varje gång som jag ser honom, och han är så otroligt bestämd (NEEJJÄ!!11!) över vad han vill. Härmar allt och alla. Pratar i ett. I morse kom han in i mitt rum med sin moffa vid handen när jag "sov", och det första jag hörde innan han kom och strök sin näsa mot min var "Nämen siii va gulli hon e" <3<3<3 oj hjärta mitt.

Vi har gungat som cowboys och skutta snö.

Byggt en semiful snögubbe (men han har fin personlighet) 

När livet suger och man inte får som man vill kan man lägga sig ner på marken och skrikgråta. Han blev lagom förvånad och tyst när jag gjorde samma sak. Sen går det om när man börjar fånga snöflingor i munnen (eller slänga sig face first ner i snön och äta en munfull med snö, 'cause it's delicious).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!