fredag 18 december 2015

Det återkommande, jävla julklappsproblemet

Seriöst. Det är samma problem VARJE JUL, och varje jul är det lika kul. För hans del. Ni kan ju sedan även räkna med att födelsedagar ser likadana ut! Sen vet jag ju att han gör detta endast för att jäklas, inget annat :)))))) Det är ju så kul att se mig fem före proppen far!


Cindy (för 36:e gången): Men va vill du haaaa i julklapp dååå?


 

Taneli: Nååååå int vet ja riktigt.



Cindy: Seriöst kan du bara säg nååå så att jag int köper nå skit!11!1



Taneli: ...sko du älsk och känn mig tillräckligt bra så skulle du nog veta.


 

Cindy: ................



Taneli: Nää men seriöst köp nå kul ba!


Cindy: Okej.... Va har vi för spending limit?


Taneli: Ja seeeir iiiint... Å jag har redan köpt din julklapp.


Cindy: MEN SKOJAR DU ELÄÄÄÄ


...Men igår kväll beställd jag hans julklapp, så nu får han nog allt tack och ta emot eller va tyst!!! Nån annan som har lika underbara pojkvänner? Som förväntar sig att man runt jul blir en mindreader?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!