fredag 4 december 2015

Bloggjulkalendern: LUCKA 4

Halåå! Ursäkta det sena postandet av dagens lucka, glöggrundan igår tog ut sin rätt och morgonen har varit lite... trög. Men här kommer dagens lucka!


Alltid finns det saker som man vill ha och behöver, men dessa är några av dem som i år finns högst upp på min önskelista!


1. Foamroller från Casall/Stadium. Foamrollers är helt otroligt bra att använda som självhjälp vid muskelvärk, och jag skulle jättegärna ha en hemma!

2. Smycken från Snö of Sweden/Aukia. Älskar Snö of Swedens smycken - de är vackra men ändå enkla och funkar ofta till både vardag och fest. Försöker även bygga upp en samling med smycken som är av lite bättre kvalité än H&M och Glitter. Kom just även på att jag äger inga armband...

3. Presentkort. Presentkort är alltid tacksamma, och nu när jag inte jobbar kan jag inte heller lägga ut med pengar på samma sätt som tidigare. Presentkort vill jag ha till t.ex. Citymarket, Stadium och klädaffärer. Behandlingar är också mysiga ;)

4. Nya svarta Freddys. Helst dessa, som har lite högre midja. Mitt förra svarta par är så sönderanvända att det går inte att rädda dem längre. Sen är de mer gråa än svarta också. Vill haaa!

5. En ny telefon. Sony Xperia Z3 compact. Kom till mama.

6. Ett flipbelt.  Pappa har ett flipbelt som jag har lånat några gånger, och de är verkligen super! Det funkar under alla typer av träning och grejerna hålls på plats. Sen så hatar jag att ha mobilfodral på armen då jag tränar, och då är flipbelt ett bra alternativ.

7. Böcker. Suktar efter tre finlandssvenska böcker: Onda boken av Kaj Korkea-Aho, Hush Baby av Johanna Holmström och #döden av Sara Jungersten.


Så ser min önskelista ut för i år! 
Vad finns högst upp på er lista?

3 kommentarer:

  1. en kamera och en väska finns högst upp på min lista! :)

    SvaraRadera
  2. ååh en kamera sko vara helt super också! Om inte annat så för att få upp bildkvalitén på bloggen... :D

    SvaraRadera
  3. ååh en kamera sko vara helt super också! Om inte annat så för att få upp bildkvalitén på bloggen... :D

    SvaraRadera

Här finns rum för ett moi. Pling!