torsdag 24 december 2015

Bloggjulkalendern: LUCKA 23


Dan före dopparedan! Eller egentligen är det ju redan dopparedan :) Sitter för tillfället och kollar uppesittarkväll, men borde verkligen gå och lägga mig ifall jag ska orka upp till julmorgonspinningen imorgon 8:15. Idag har de sista julklapparna inhandlats, jag och morsan har handlat mat för julhelgen (herregud vilken pärs) och vi har städat upp huset så gott det gick. Tänk vilken tur att julen inte faller på ifall skåpen är totalt dammfria eller ej!

Innan jag går och lägger mig ska ni naturligtvis få dagens lucka. Idag delar jag med mig av fem bilder som bara lämnade att damma i arkivet. I present you:

Jag hittade en fin vardagsklänning på Lindex rea!

Att ta selfies med prinsen är inte alltid det lättaste.

OMNOM. Maten på en av min och T:s nya, indiska favoritrestaurang i Stockholm. 
Hur i världen har jag inte ätit indiskt tidigare?

4:e november tog jag en suddig bild på prinsen. Bilden är skit, pojkens penngrepp är perfektion! Han är liksom två år gammal?? #stoltlärarmoster

Hittade en printscreen som perfekt beskriver mina problem med att shoppa online! bahahaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!