tisdag 10 november 2015

#sveittobrud


Tionde november. Känns som att tiden går så fort, så fort och att jag inte alls hinner med. Tänk att jag redan har bott här i Åbo i över en månad? 

Jag får sätta lite fart på om jag ska hinna med allt före jul. Förutom skolarbeten har vi ju även ämneslärargruppen att ta hand om. Vi hade vårt andra planeringsmöte idag, och vi insåg att det blir att lägga på ett kol ifall vi ska hinna få allt fixat till vår första sitz 8.12. Sökte ju lite arbeten sådär halvengagerat, men har nog kanske insett nu att det finns inte riktigt tid för det. Kanske.

Annars då? Inte så mycket. Cyklade till skolan fram och tillbaka första gången idag, det tar ca 25 min in till stan. Hur fasen ska man cykla för att inte vara helt sjukt genomsvettig när man kommer fram? Det är som att min kropp fattar att jag sitter på en ped och ba HIUHAU DAGS ATT PRODUCERA! Är inte allt för fysiskt dåligt i skick heller. Kul om man måste ta med ombyteskläder bara för att man ska cykla nånstans. #sveittobrud

Här hänger jag ganska mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!