tisdag 6 oktober 2015

Våga vara vänner

Världens gulligast fööööööri som för en från ena sidan av ån till andra sidan.


Vet ni vad, vill man få nya bekantskaper och vänner kan man inte sitta på rewen och vänta på att människor ska komma till en av sig själva. Man måste ta tummen ur också. Måste erkänna att när jag skrev åt Nathalie att "NU SKA VI PÅ LENKKI" så tänkt jag nog att "shit ok kanske man inte kan vara sådär på och sådär". Men halå, varför inte? 1½ timme tog det att gå runt ån plus Paavo Nurmi stadion, och munnen gick i ett. Det visade sig att hon och min syster har studerat tillsammans, tänk vad litet Österbotten är i slutändan. Jag hade en jättetrevlig promenad och hoppas det blir flera! (Smygreklam igen för lenkkigruppen i Åbo kommer HÄÄÄÄR) Det är ju så sjukt kul med nya vänner :)

Annars då? Har anmält mig till min första årsfest och silliz. Ever. Femteårsstuderande som jag är... Mitt studieliv har i princip varit obefintligt under mina första fyra år, och jag tänkte att det ska bli ändring på det. Vad är då bättre att börja med, än en årsfest...

...där man får ha denna ljuvliga klänning på sig? Den är pikilite för lång 
och jag får leva på selleri i en vecka för att gå i den, men annars så!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!