söndag 4 oktober 2015

Stadgad och redo

Slappan kvinno jäär hej. Har kört på i ett enda sen morgonen och har nu först fått sätta mig ner med en Happy Joe och ge upp för idag. Det som såg ut att vara ett never-ending kaos börjar visa sin bättre sida och det verkar som att allt faktiskt hittar sin plats. Enda riktigt sugiga är att jag har lite prydnadsgrejer som borde få plats någonstans utan att det ska se klottigt ut, men det finns egentligen inga avställningsytor. Men det ordnar sig. Lite i taget så, hiljaa hyvää tulee.

Halva dagen gick åt på IKEA, andra halvan gick åt att montera (far), fortsätta packa upp (jag) och shoppa (mor&sara). Vi avslutade med Kotipizza innan familjen styrde bilen norrut. Själv har jag plockat lite mera, skypat med min babe och kucka ut genom fönstret. Det känns lite konstigt, men helt bra. 

Dags lite för finska Paratiisihotelli (HERREGUD HUR HAR JAG MISSAT ATT DET HAR BÖRJAT) och pringles just because I can. så. jäkla. skönt.

Här får ni en liten bildbomb!



Roadtrip selfies. Of course. En var trött och en var pepp.

I Åbo skiner solen och det är sommar. typ

Vi kollade in Arken lite.

...och råddade på i stan. Sen kollade vi kämppän. Sara blev glad :)))

checkin' out my hoods

Ifall ni kollar noga kan ni se min snygga mor bakom allt bråte!

vi busade på Rax med de andra barnen. Men vi åt på Subway.

slut på dag 1.

IKEA IKEA IKEA



 Man kan ju inte glömma bort Kanelbullens dag!

...thank god för farsan. 25 och tummen mitt i handen hej

<3 !

he va he. för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!