söndag 4 oktober 2015

Söndagslöpning



Hälsningar från en söndagslöpare här hej! När jag vaknade imorse fattade jag inte alls var jag var, innan jag insåg att "aah just det, jag är ju i åbo". En halv minut senare fattade jag att skit, jag BOR här, inte bara hänger några nätter. Ganska creepy feelis. För att inte fastna i lägenheten hela dagen (och för att senaste jag har fått upp pulsen var typ 2011... känns det som) bestämde jag mig för att fara på en lenkki. Kontrollfreaket här satt och kollade ut en rutt på google maps i de hundrade år innan skorna kom på. 

Löpningen blev lite intervalligt eftersom jag tvingades sakta ner för att kolla att jag var på rätt spår typ 7 gånger. Men visst, i slutändan hittade jag hem och rutten blev cirkus 6 kilometer. Känns bra efteråt, speciellt när man fick duscha för första gången sen torsdan... Fräsch brud här hej


Nu ska jag kast i mig kaffet och bränn iväg mot stan, ska och äta och gå lite rundvandring med Maria! Jag och Maria är vänner från gymnasietiden då vi pluggade i Vasa tillsammans. Har inte sett henne på år och dar så det blir helt YAHSS

Stay tuned. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!