torsdag 1 oktober 2015

Älskade syster

Min älskade, finaste syster Sofia-piiu-fisen-fia fyller hela 21 år idag. 21 är en jäkla bra ålder och jag hoppas på att hon har haft en helt najsig dag fast allt har varit lite upp och ner och stressigt. Av mig fick hon en målarbok (bästa!) och sjukt mycket färgpennor. Sen skrev jag en dikt också, som jag tänkte att även ni får ta del av. Håll till godo:

När du fyller tjugoett, är det inte mer än rätt
att jag skriver en dikt åt dig, även om de lite gay...
Tänkte berätta vad jag känner, även fast din hud lite hänger
och fast du börjar vara till åren och man kan se dem sätta spåren
är du min allra bästa vän, vid min ålder av tjugofem (BRA RIM)
hoppas pizzan smaka bra, fast du fick fram bössn ta
och att dan kändes helt okej, fast de va lite ståhej.
Jag kommer att sakna dig så jävla mycket,
det blir inte bra för blodtrycket,
nu kom jag in på helt fel spår,
då jag egentligen skulle skriva om när du fyller år

men skit samma du vet var jag menar,
Gratulerar, du är en av mina främsta ögonstenar <3

Älskar dig!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!