lördag 5 september 2015

Hej från praktikdimman

Reto bild på reto lärar.

Vart ska praktiken med bloggarN? Ögonen skelar, håret delar sig och jag är allmänt sunkig. Andra bloggare vaknar till liv på hösten, själv var jag ivrig och helt till mig med mina inlägg på sommaren. Sen kom september och bloggdöden. Kan ärligt säga att det inte beror på att inspirationen är död, utan på att praktiken sparkades igång och jag och min sambo båda dör trötthetsdöden efter att skolan är över för dagen. MEN då ska det planeras, och skapas material, och oroas för tid och hur lektionsplaner ska funka och 

...Nä där ljuger jag lite. Har faktiskt inte varit speciellt nervös hittills. Hade mina första två lektioner idag och det gick galant. Men jag är nog trött. Har ändå hunnit med annat också! Tékväll, filmkväll (som blev mer till en matkväll), bio kl 16 på eftermiddagen, lite gym, lite löpning. Men praktiken snurrar nog hela tiden i bakhuvudet.

Imorgon blir det skåptömningskväll hos Jenny och Daniel i Vöro! Före det ska jag hinna planera lektioner (igen) och på spinnpump med Anna. 

Ska försöka skärpa mig. Men nu, sömn. Äntligen. Ta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!