tisdag 11 augusti 2015

Hur man förlorar pengar

Efter min och Jennies skypedate åkte jag ut till GW Galleria för att träffa den här pinglan!

Jenna-Veera

Vi lunchade på Ashan (hej världens godaste fyllda potatis med sallad. Min savotjej fucking loves potatoes) och sen skulle jag agera smakråd åt henne. Efter att ha betalat räkningar kändes min plånbok lite torr. Tur att jag är bra på att hålla i mina pengar.

Se! Inte ett plagg i handen! Enbart smakrådig.


Jag är värdelös på att köpa övradelar som är annan färg än svart/vita. Så råkade det sig så att denna ropade mitt namn innanför dörren vid H&M. Ja ba "jaja, den är ändå ful på". Sen hade jag typ världens bästa hårdag i pukukoppin å ba damn-va-nice, och det var historien om hur jag blev 10 euro fattigare.


Sen gick vi till andra affärer och jag var riktigt duktig och bara "ajaj, 15 euro för en svinfin tröja är allt för mycket, jag har inga pengar". Och jag köpte verkligen ingenting. Sen skulle vi åka hem å jag bara "gud va duktig jag är, men jag ska bara kolla snabbt här lite vid underkläderna" och tanten i kassan bara "39 och 90" å ja bara AAAAH.

och så förlorar man 40 euro till. Let me cry a little på mina nya kläder. #ilandsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!