torsdag 30 juli 2015

Spännande tider vi lever i


Så hur gick det nu då? Tja... Jag drack jäkla mycket kaffe iallafall. Producera väl alltsomallt max två stycken ren text. Har läst väldigt mycket om Vygotskij och är redo att skriva om honom imorgon. Sociokulturella teorier är inte att leka med.

Annars så börjar det bli väldigt spännande just nu. I augusti går vi in i väntans tider (höhö). Vi ska vänta på besked ifall jag får någon lägenhet. Besked om vad och var jag ska studera (vi kan säga som så att ÅA har verkligen inget på klart). Börja läsa på en skitsvår tent som jag MÅSTE läpäistä i september. 

...och mest spännande av allt: vänta på att få höra om vilken årskurs jag ska få ha under min avslutande praktik på Övis i september!!!tusenutropstecken!! Och vilken handledare! Det är också skitviktigt.

Så jo, augusti blir spännande. Förresten sade jag upp lägenheten igår, så nu är vi officiellt nästan hemlösa! YAHSS. (Eller inte Taneli då, han har redan fixat en snygg lägenhet på Kungsholmen. men jag) Taneli flyttar där kring 14 augusti, så he ju ganska uuuusligt.

Nu ska jag och mina föräldrar vara lite olagliga sålänge det ännu går, och kolla film på swefilmer. Hejtå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!