torsdag 23 juli 2015

Ett lite annorlunda cardiopass

Under tiden som jag bor i Jakobstad är min mor nog min närmaste träningspartner. Eller partner och partner, har på ungefär ett år nu inte haft någon annan än mig själv på gymmet, men det är på sätt och vis skönt att ha någon. Även om jag och mor inte tränar så mycket tillsammans så har vi varandra som draghjälp till (och från LOLLOLL) gymmet. Very nice!

Jag hade egentligen planerat att träna styrka, men väl på plats bestämde jag mig för ett cardiopass. Jag är ganska trött på att stå och trampa på crosstrainern i 45-60 min, så beslöt mig för att variera mig lite. På så sätt blev inte passet lika enformigt och tiden flög! KUWL

Passet var alltså:

10min x cykel
10 min x springmatta
10 min x armvevarmaskin (nån som kan hjälpa mig med namnet? Den där man cyklar med armarna?)
10 min x stepper
500 drag x roddmaskin
5 varv upp och ner x trappor/3 våningar.

Höll hög puls på respektive övning och got that sweat going. Riktigt effektivt!

Hot stuff.

Här är däremot hot stuff! I present you my sveitto in crime, mamseln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!