söndag 4 september 2016

Ett foto i timmen

Godkväll! Jag har länge funderat på att köra ett EFIT-inlägg, och idag var det äntligen dags. Så here we go - min söndag i bilder:

 08:00. När man fem dagar i veckan stiger upp kl 06:00 är det svårt att sova mycket längre än så på helgerna. Men varför sova länge när även solen är vaken?

09:00. Dagen börjar med grötfrukost (förstås) och ett samtal med prinsen och hans mor. 
Gud vad jag saknar dem <3

 10:00. Tog en timmes morgonpromenad i morgonsolen. Mälarstranden är så otroligt vacker!

11:00. Fortfarande på promenad, nästan hemma!

12:00. Har duschat och ställt mig. Har inplanerat en dagsdate med Emmi pååå... 

13:00. ...Mall of Scandinavia i Solna! Dagen innefattade shopping, god mat och bio. YAHHSS

 14:00. Vi börjar supersöndagen med sushilunch på Neko.

15:00. Efteråt körde shoppingen igång. Jag har länge varit ute efter ett par nya gymskor, och dessa darlings hittade jag på Stadium för 499kr! 

16:00. Shoppingen fortsatte bl.a. inne på H&M Home, där jag köpte lite fina kuddöverdrag, en badrumsmatta och ett duschdraperi. 

17:00. Happywappy brud med snacks. Vi hade bestämt oss för att kolla filmen War Dogs.

18:00. Film på gång. 

Sen var den dagen bestämt färdigdokumenterad. Mall of Scandinavia var sjukt stort, och vi hann inte med ens 1/5 av stället. Som tur är så ligger köpcentret bara en halvtimme hemifrån, så ifall jag känner för att besöka Moset (haha) igen så är det iallafall inte långt borta. War Dags var helt okej. Båda hade trott att den skulle vara mer av en komedi, men i slutändan var det nog mer seriös än vad vi räknat. med. Helt sevärd ändå!

Nu är det dags att börja krypa till kojs. Fattar inte vart veckorna tar vägen, jag hinner liksom inte med överhuvudtaget. Hejpps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!