fredag 8 juli 2016

Fredagsupdate!

Helloooooo mah frieends! Glad fredag på er. Sitter i sängen i Vasa och chillar efter ännu ett skift på pizzerian. Har allt som allt sju skift kvar, och även om det har varit helt skoj skulle jag ljuga ifall jag skulle säga att det inte vore skönt. Reagerar på mjölet och är konstant skitig i andningsvägarna = no funtimes.

What's new then? Well, jag har investerat i det dyraste plagget hittills i min ägo, en ordentlig Helly Hansen-jacka. Tyckte att det var värt att sätta pengarna på, och efter att ha provat cykla hem i spöregn har jag inte ändrat åsikt. Bästa köpet nånsin!

Jag har sålt min bil till en söt tjej. Det kändes väldigt bra i magen, samt, i plånboken. Så nu cyklar jag överallt.

På tal om att cykla så funderar jag på att göra nånting lite galet innan jag flyttar till Sverige och cykla hem Maiju från Vasa till Jakobstad. Varför, kanske ni undrar? För att det är coolt att kunna säga att "jag har cyklat mellan Vasa och Jeppis". Ärligt. 95 kilometer, I can do it!

Jag har träffat min nya hyresvärd och fått nycklarna till min och Ts lägenhet i Stockholm. På söndag ska jag åka över från Åbo med mor och far för att föra dit det sista av mina grejer. Eitta reisas me dömde föräldra miin!

Sådant. Annars försöker jag att inte göra så mycket då jag är ledig. Tar ut det sista av de lediga dagarna, lär inte bli så många av dem i höst! Puss på er, här får ni två kladdiga selfies:

Veri najs jacket, veri najs kiis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!