söndag 12 juni 2016

Den perfekta examensfesten



Bilden ovanför är tagen från vårt vardagsrum igår natt där kring klockan fem på morgonen. Den senaste veckan har alla slitit, svettats och stressat som små svin för att allt skulle gå ihop före examensfesten. Vi valde liksom tidsmässigt kanske en av de sämre veckorna att börja ställa till med en stor fest. Vi hann med allt, även om det innebar kakbak mitt i natten, gruppsessionsjobb med smörgåstårtor, migräner och hög puls. Men imorse klockan fem när jag gick på wc och såg den redan strålande solen och blå himlen hamnade jag att springa efter kameran (!! mer om det sen) och knäppa en bild av stunden. För allt ordnade ju sig så jättejättebra i slutändan.

Ni ska få bilder imorgon, men just nu ska jag slänga upp benen, knäppa på en film eller serie och njuta sönder kvällen tills jag somnar. Kanske äta lite mera smörgåstårta. Alla fina människor, alla kramar, alla lyckönskningar och gåvor, och speciellt varje underbar blomma som idag har kommit in i vårt hus keeps a smile on my face. Jag tackade varje människa som kom in för att de ville komma och fira, för jag blev så otroligt glad över att se alla fina släktingar, grannar och vänner. Speciellt stort tack vill jag ge min familj, som har hjälpt till med allt inför festen. Ni är GULD <3

Det här gjorde vi bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!