torsdag 31 mars 2016

ett trött hej


Mitt huvud är lika pixeligt som bilden. Före Pampas mådde jag fysiskt så bra - åt helt rätt och gick framåt i min träning. Efter Pampas blev jag förkyld, och den förkylningen fick sällskap av nån konstig öroninflammation som ett brev på posten. Nu har mitt högra öra varit i lås i snart en vecka och jag känner hur det börjar värka i ansiktet. Sko vaa me en bihåleinflammation på he. KUWL. Sen har jag en torr, jävlig hosta också. Är irriterad som bara vaa när jag inte vågar träna pga. allt slem i mitt huvud.

GNÄLL GNÄLL GNÄLL

Satt på jobbet till lite för kl 21:00 idag och Aktia har skickat mitt nya betalkort till Vasa istället för Åbo.

ÅÅÅH

Har iallafall fått lön och kan betala bort min Kela-skuld. Är bara lite gnällig såhär nu, i väntan på mindre gnälliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!