söndag 7 februari 2016

Tankar från ett tåg 3.0



Börjar bli van med alla dessa tåginlägg med halvtragiga bilder och omotiverad text. Det är min sjätte tågresa på lite på en vecka, och måste säga att det kommer att bli så jäkla skönt att slippa se restaurangvagnen och snoriga tanter efter detta. Idag åker jag iallafall inte ensam, åker Bennäs - Åbo tillsammans me le systro miin. Har hunnit hälsa på min prins och äta fastlagsbullar. Bra så.

Vet inte om jag är aspeppad eller asstressad inför nästa vecka - på lördag har pappa 50-årskalas och det finns såhääääääär mycket att hinna fixa före. Sen måste jag studera också. ÄÄÄÄH. Kanske om jag bara peppar och är helt YAHSS så blir det mer pepp än stress. Ska hursomhelst bli KUWL! Imorgon har jag även inbokat en tid för att färga utväxten och på tisdag blir det återigen franspåfyllning.

Väljer ändå alltid fulla veckor framför oplanerade och superlediga. Skulle herregud aldrig få något gjort med mitt liv om det vore så hela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!