tisdag 23 februari 2016

Hur man rövar bort någon med stil

Var icke ledsna, min lilla bloggpaus är över! Det har varit lite väldigt mycket med att komma in i mitt nya jobb på universitetet och mina dagar har gått åt att intensivskapa lektionsplaner, bygga om tidsplaneringar och kopiera upp 1000 papper inför språkprovet som jag håller i imorgon. Ja, och att köpa pampasbiljetter och dylikt. (yes, jag fick tag i dem!)

Jag har haft en liten hemlighet som det har varit väldigt hyschhysch kring - tillsammans med Sofia och sex av Saras vänner hade vi planerat att i lördags röva bort Sara för en dag full av utmaningar. Vi fick lägga om vår strategi typ 4 gånger, men mot alla odds fick Sara inte reda på nånting och tänkte flippa ur när jag och Sofia stod utklädda mitt på vägen när Victor (pojkvännen) skulle köra hem henne från sig. Hur kul som helst! Tror jag recapar lördagen i bilder, prepare för en bildbomb:

Helt förståeligt nog tänkte Sara skita på sig då jag och Sofia kom.

Hon fick göra challenges: sminka sig på en minut (med vänster hand) och beställa cheeseburgers åt hela gänget i drive-in.

Här står hon och väntar på sin beställning. 

Intervallträning på tid och selfies med (bästa) Korv Görans-personalen.

hahahhahahaha. Förlåt Sara. Chubby bunny.

Hela coola gänget med them cheezburgahs

Till sist körde vi tasting challenge innan hon fick reda ut lösenordet.

 Sen blev det fest med ölspel, beer pong och roliga människor!



...och Melody så klart. 

Var så glad över att få ha båda mina systrar och min bästa vän med mig. Så rolig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!