torsdag 7 januari 2016

Woman down


Hej babes. Det har varit lite tyst här på bloggen idag p.g.a. sjukdom och vågrät läge. Frös som en liten gris hela gårkvällen och natten, och imorse när jag provade feber visade sig att jag hade stegring. Mamma har också haft feber de senaste dagarna, så vi har sportat med sjukstuga. Eldat som två galningar då det är så kallt. Jäkla konstig feber ändå, den steg så högt som till 39 grader innan jag tog en burana, och nu har jag typ bara stegring igen? Prinsen hade också fått feber imorse, stackars liten :(

Sitter för tillfället och fixar till vårens första event. Mycket mer än så lär inte hända idag. Hoppas på friskare dagar framöver, för på måndag är det styrelsebyte!

Nu ska jag fortsätta svettas. Hejtå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!