söndag 17 januari 2016

Sköna söndag

Älskar pudersnö-vintrar!

Nu är det t.o.m. riktigt fint här ute i mitt lilla mini-ghetto. Älskar när det är så kallt att snön inte ens fastnar på bilen, utan det är bara att stryka av den. Pudersnö! Det enda som fattas mig är en slalomresa, det rycker riktigt i benen när man får en massa snapchats av vänner som för tillfället är på väg till Åre...

Trodde det skulle bli en lugn vår med mest bara plugg, men tji fick jag... Ska sammafatta en vårplanering åt er senare så hänger även ni med lite! ÄR - SÅ - PEPP

Ögonen tvinnade i huvudet på mig imorse när jag hamnade att vakna 8:00 (!!) på en söndag (!!). Skulle på hotellfrukost med en snygg pingla. Måste säga att hotellfrukostar är underskattade, det är verkligen ett av de bästa sätten att börja en helgmorgon med. Hade en foodbaby utaf helfvete när jag kom därifrån, så det är kanske bra att man inte springer på frukostbuffé så ofta.

Ska även delge resultatet av min invägning efter att vattenvikten har kommit tillbaka. -5kg visade vågen efter två veckors genomrensning, och det känns verkligen i kläderna också. Vinterjackan som har stramat över höfterna halva december sitter nu hur bra som helst. Verkligen skönt!
Nu ska jag stritt iväg till Mylly med le systro miin. Ha en skön söndag!
En kan aldrig bete sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!