torsdag 21 januari 2016

Planer för våren

Som jag tidigare har nämnt, så har jag trott att våren kommer att bli ganska långsam tempomässigt, ifall man räknar bort skolan. Visade sig att jag hade fel... Jag har fixat ihop en jävligt klottig lista åt er för att ni ska få lite överblick. (vet inte hur bra överblick man ändå får, i och med att, jaa, klottig).


Stressigast av dessa kommer definitivt att vara februari och mars, men på samma gång kommer det att bli så otroligt roligt! Det blir några fester, en hel del studierelaterade event både i Åbo och Vasa och däremellan ska jag en sväng med le kaarn min + svärisar till London.

Sen är det ju Pampas också. Trodde att jag skulle ha lektioner hela pampasveckan, men så hejsvejs visade det sig att alla kurser tar slut veckan före. HUR bra? Förutom detta borde det rymmas in åtminstone ett Stockholmsbesök till, möjligtvis i slutet av februari. Det kommer att bli så sjukt roligt!

För maj har jag nästan inget inplanerat, förutom om aprilsitzen blir satt i maj istället. Avslutning med ämneslärargruppen ska vi iallafall ha, och om allt går som planerat så blir jag utexaminerad i slutet av maj! IIIIIIK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!