fredag 9 oktober 2015

Lovestruck

Hur man känner sig när man ser sin pojkvän för första gången på flera veckor <3

Alltså herregud, hur kan man på några veckor glömma bort hur jäkla snygg pojkvän man har? Not to be like that, but seriously: THAT. PIECE. OF. MAN. huhhuujajjaa seir ja bara. Hjälper ju inte heller att han var uppklädd i kostym när jag kom in... Han skulle iväg på nån konsulteringsfrukost med nå ekonomimänniskor. Karar i kostym = YAHSS

Fick e-mail från min graduhandledare i morse, och min magisteravhandling har nu gått igenom språkgranskningen och är godkänd. Men det bästa av allt är att allt mitt blod, svett och tårar payed off, och jag är den andra någonsin som har fått eximia i vitsord av min handledare! (laudatur är högst, sen eximia) Är så sjukt stolt över mig själv att jag vet inte riktigt hur jag ska vara. 

Nu ska jag ta en snabb powernap och fixa mig innan jag rör mig in mot stan. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!