onsdag 7 oktober 2015

Jakten på det perfekta gymmet 2



Hit var jag alltså idag för min benträning. Supertrevlig personal och man fick komma och pröva på gratis. Lite folk på dan. Maskinerna var kanske inte de mest uppdaterade, men det fanns allt och man fick inte lösa delar i huvudet, vilket kanske är viktigast. Stort gym med skilda områden för uppvärmning, maskiner, stretch och MM Action. Två salar med LesMills-program + en snygg spinningsal. CMS Travel Pass får man också. Enda jag egentligen har att klaga på var att friviktsområdena var väldigt utspridda, personligen gillar jag att ha allt samlat på ett ställe. Sen så var det så jäkla mycket maskiner att det nästan kändes lite överdrivet, de var oskojat intryckta i varje ledigt utrymme som fanns. Men hej, bra med mycket maskiner ändå!

Kom glatt för att prata med kundbetjäningen efter mitt pass, men här kom då problemet. Årskontrakt utan någon chans att ta sig ur det. Sen låg priserna på nästan samma nivå som WSC, och då är nog WSC jäkligt mycket fräschare... Nja. Nä. Det där med årskort dödade nog min entusiasm. 

Nästa vecka kör vi nästa ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!