söndag 6 september 2015

Lite trögt idag



Kom hem där runt en fem inatt, jag kan meddela att jag inte är riktigt lika snabbtänkt idag som jag kanske vanligtvis är. Daniel och Jenny hade ordnat en sup- och ha kul-fest i Vörå (behöver kanske inte förklara vad vi gjorde så ingående) och vi var ca 10-12 glada pinnar på hemmafest. Vet inte om jag har varit på en ordentlig hemmafest sen tiden i USA? Hursomhelst hade vi svinroligt och teh couple var världens bästa värdpar! Kvällen bestod av bl.a. shot-mariocart, karaoke (där jag gjorde världens sämsta version av Party rock anthem :') och roliga diskussioner. Snart igen!

Vaknade kring 12 och kände mig helt jeees. Nemas problemas, förutom ålderskrabbiströttheten. Bilderna ovan är vad jag hittills har hunnit med. Produktivt, very much! Tänkte småningom ta tag i min ramplan för praktiken och börja planera morgondagens lektioner. Kommer i framtiden att försöka hålla helgerna lediga från planering, det är verkligen skit att hela helgen tvingas se på den från och till. Speciellt nästa helg när jag ska till Stockholm!

Dags för tal upp till miljoner, substantiv och fotosyntes. Tur jag gillar mitt jobb.

Det enda fotot som jag hann ens fundera på att ta igår. Shot-mariocart på gång! Jag fick ta över ratten när Jessica började köra mer utanför banan än på den... LOWLS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!